Untouchablex7 Administratör
Registrerad : 11-07-06 Inlägg : 127 THIS Points : 4919 Respekt : 2
| Rubrik: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies ons jul 06, 2011 4:01 pm | |
| Hej och välkomna alla som hittat sig hit! Denna tråd är till för dem som inte riktigt lärt sig om eller vant sig vid klanen, och allt som rör till den. Även för icke-medlemmar som trots en genomläsning av informationen inte vet tillräckligt mycket för att vilja/våga joina. Alla frågor ni har kan ni bara ställa här! Vi kollar forumen aktivt, så ni lär få svar väldigt fort. Ha det bra! Gustav, grundare till Immortal Spawn | |
|
NightwarriorSWE Moderator
Registrerad : 11-07-06 Inlägg : 92 THIS Points : 5004 Respekt : 2
| Rubrik: Sv: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies ons jul 06, 2011 8:33 pm | |
| Kungligt forum! Länge leve Gustav! Men tänkte lämna ett litet förslag, kanske kan vi ha en tråd för varje aktivt spel vi har, eller vi har kanske inte kommit så långt? ;P | |
|
| Rubrik: Sv: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies ons jul 06, 2011 8:53 pm | |
| - NightwarriorSWE skrev:
Kungligt forum! Länge leve Gustav! Men tänkte lämna ett litet förslag, kanske kan vi ha en tråd för varje aktivt spel vi har, eller vi har kanske inte kommit så långt? ;P Haha ^^. Bra förslag, men nja, du har rätt, vi har inte kommit riktigt så långt än . | |
|
SWEKnifeStalker Moderator
Registrerad : 11-07-06 Inlägg : 92 THIS Points : 5002 Respekt : 1
| Rubrik: Sv: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies ons jul 06, 2011 9:15 pm | |
| - NightwarriorSWE skrev:
Kungligt forum! Länge leve Gustav! Men tänkte lämna ett litet förslag, kanske kan vi ha en tråd för varje aktivt spel vi har, eller vi har kanske inte kommit så långt? ;P Hey! jag är också här xD aja, jag har ju hand om YouTube | |
|
Admin Administratör
Registrerad : 11-07-06 Inlägg : 2 THIS Points : 4892 Respekt : 2
| Rubrik: Sv: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies ons jul 06, 2011 9:23 pm | |
| Bara jag som tycker det börjar bli lite offtopic? Hädanefter skriver vi endast frågor & svar om klanen i denna tråd. | |
|
| Rubrik: FAQ tor jul 07, 2011 2:22 pm | |
| Jag har fixat en FAQ för dem som är i behov: http://www.immortalspawn.hostzi.com/faq.html Hittills är det dock bara tre frågor, men ställ gärna några så kan jag skriva upp dem med svaren (givetvis får ni svar på era frågor direkt också) | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hjälp till icke-medlemmar och THIS-newbies | |
| |
|