Immortal Spawn's Official Forum
Logga in för att ta del av Immortal Spawn's spännande och aktiva community! Här diskuterar vi precis ALLT som rör spel, men även random grejer har vi trådar för.


Inte medlem? Skicka ett mail till immortalspawn@live.com, vad du bör ha med i mailet finns på informationssidan på klanens hemsida, kraven för att joina finns på "Regler & Krav"


Registrering på forumet utan något medlemskap i klanen är strängt förbjudet, dessa konton tas bort omedelbart.
Immortal Spawn's Official Forum
Logga in för att ta del av Immortal Spawn's spännande och aktiva community! Här diskuterar vi precis ALLT som rör spel, men även random grejer har vi trådar för.


Inte medlem? Skicka ett mail till immortalspawn@live.com, vad du bör ha med i mailet finns på informationssidan på klanens hemsida, kraven för att joina finns på "Regler & Krav"


Registrering på forumet utan något medlemskap i klanen är strängt förbjudet, dessa konton tas bort omedelbart.
Immortal Spawn's Official Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Immortal Spawn's Official Forum

Matcher på söndagar & onsdagar kl. 20.00
 
Hem  HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Youtube Kanal  Steam Grupp  Logga inLogga in  Bli medlemBli medlem  

 

 Battlefield 3 - Officiella tråden

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
NightwarriorSWE
Moderator
NightwarriorSWE


Registrerad : 11-07-06
Inlägg : 92
THIS Points : 4812
Respekt : 2


Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitimetis aug 02, 2011 9:02 pm

Hej,

Battlefield 3 släpps i slutet av oktober, jag är sjukt hypad på det. Screenshotsen avslöjar ursnygg grafik och om jag läste rätt/minns rätt så skulle BF3 ha stöd för 128 spelare online (!) Har jag fel blir det säkert skapliga 64 spelare online - vilket skulle passa perfekt för klanen när den blir större.

Vi kan spela nagelbitande bataljer i storleksproportioner av Andra Världskriget. ^^ (förutsatt att alla eller åtminstone många har BF3, sannolikheten är nog inte så stor)

I vilket fall som helst tänker jag köpa det. Det är gjort av svenska DICE, för svenska spelare Wink

Hare bra Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/nightwarriorswe
Untouchablex7
Administratör
Untouchablex7


Registrerad : 11-07-06
Inlägg : 127
THIS Points : 4727
Respekt : 2

+50 TP +100 TP

Battlefield 3 - Officiella tråden Vijlue

Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitimetis aug 02, 2011 9:44 pm

NightwarriorSWE skrev:
Hej,

Battlefield 3 släpps i slutet av oktober, jag är sjukt hypad på det. Screenshotsen avslöjar ursnygg grafik och om jag läste rätt/minns rätt så skulle BF3 ha stöd för 128 spelare online (!) Har jag fel blir det säkert skapliga 64 spelare online - vilket skulle passa perfekt för klanen när den blir större.

Vi kan spela nagelbitande bataljer i storleksproportioner av Andra Världskriget. ^^ (förutsatt att alla eller åtminstone många har BF3, sannolikheten är nog inte så stor)

I vilket fall som helst tänker jag köpa det. Det är gjort av svenska DICE, för svenska spelare Wink

Hare bra Wink

Jag är också hypad men det är ett tag kvar, under tiden man väntar kan man köra starcraft2! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/user/untouchablex7
SWEKnifeStalker
Moderator
SWEKnifeStalker


Registrerad : 11-07-06
Inlägg : 92
THIS Points : 4810
Respekt : 1


Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitimetis aug 02, 2011 9:46 pm

låter coolt ^^ skaffar nog det inom minst ett halvår xP
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/user/SWEKnifeStalker
NightwarriorSWE
Moderator
NightwarriorSWE


Registrerad : 11-07-06
Inlägg : 92
THIS Points : 4812
Respekt : 2


Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitimemån aug 08, 2011 8:55 am

Hade fel, det är 64 spelare som stödjs. Men minns klart och tydligt att jag läste 128 spelare :S

Forskat lite grann på BF3 och stämmer uppgifterna så kommer dessa funktioner & innehåll att finnas med:

    * Finns single player kampanj, co-op kampanj och multiplayerläge

    * Spelare kan dra stupade soldater till skydd och hela dem.

    * Liggläget är tillbaka

    * Helt ny spelmotor, Frostbite 2

    * Destruction 3.0 introduceras, vilket innebär att ännu fler saker/föremål kan skadas och skadas på fler olika sätt om ni förstår. T.ex om man skjuter en AT mot en vägg kanske det blir ett stort hål format efter projektilen och skjuter man tre salvor med tanken raserar hela huset. (I BFBC2 kunde bara vissa väggar skadas och bara på ett sätt.)

    * Ljudet kommer att bli grymt. DICE har världens bästa ljudteam och läste att de hade bland annat 60-70 olika ljud för ett m14 vapen. Ljudteamet har dessutom varit på militärfält och tagit upp ljud från tanks och andra fordon.


Förutom detta kommer förhoppningsvis fler överraskningar Very Happy

EDIT: Källa! Wink
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/nightwarriorswe
Untouchablex7
Administratör
Untouchablex7


Registrerad : 11-07-06
Inlägg : 127
THIS Points : 4727
Respekt : 2

+50 TP +100 TP

Battlefield 3 - Officiella tråden Vijlue

Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitimemån aug 08, 2011 9:13 am

NightwarriorSWE skrev:
Hade fel, det är 64 spelare som stödjs. Men minns klart och tydligt att jag läste 128 spelare :S

Sa ju det! Wink

Hursomhelst, spelet ser äckligt snyggt ut, riktig kvalité på det! Hoppas bara det kommer fler vapen än i 2:an :/.

Asså har du sett när man salverar väggar? Förutom att det går i sönder då; Det kommer rök på ett väldigt varierat och exceptionellt sätt. Dessa programmerare har säkert algoritmer för ALLT inom vardaglig fysik...
Till överst på sidan Gå ner
https://www.youtube.com/user/untouchablex7
Sponsored content





Battlefield 3 - Officiella tråden Empty
InläggRubrik: Sv: Battlefield 3 - Officiella tråden   Battlefield 3 - Officiella tråden I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Battlefield 3 - Officiella tråden
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Officiella eRepublik-tråden
» StarCraft II - Officiella Tråden
» Modern Warfare 3 - Officiella Tråden

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Immortal Spawn's Official Forum :: [ Läsbart för alla, skrivbart för medlemmar ] :: Huvudforum-
Hoppa till: